مستثنی نیستند. از خود بپرسید که ارائه ی مذکور چرا برای حضّار اهمیت دارد؟ چگونه می توانید نکات مورد نظر را بهتر منتقل کنید؟
تونی فادل، معاون ارشد سابق اپل در بخش آیپاد، یک بار از قول
سعی کنید تا روایتی برای ارائه ی خود داشته باشید. چرا داستان شما اهمیت دارد؟ حوزه ی اهمیت و تمرکز آن در زمینه ی مورد بحث چیست؟ آیا نکته ی شما بزرگ تر یا کوچک تر از تجربه های روزمره و نکات کنونی حضّار است؟
ایده ی اصلی در این بخش، ایجاد جریان در بین اسلایدها است. به علاوه هر اسلاید باید اطلاعات کافی را در اختیار افراد بگذارد تا با استفاده داده های دریافت شده و ترکیب آن ها با ساختارهای ذهنی کنونی خود، مفهومی کامل را شکل دهند. اپل این رویکرد را به دفعات انجام می دهد.
استیو جابز، یکی از بهترین مثال های داستان گویی محسوب می شود. او مک بوک ایر را با روایتی جذاب، نازک تر از همه ی کامپیوترهای موجود در بازار معرفی کرد. سپس، تصویری از مک در پوششی از پاکت مانیلا نمایش داده شد که نکته ی نهایی را در ذهن مخاطبان حک کرد. همان تصویر ساده، باعث فروخته شدن تعداد بسیار زیادی مک شد.
رویکرد بالا در رویدادهای دیگر هم انجام شد و موفقیت بالایی برای اپل و جابز به همراه داشت. او تصویری از iBook را با اتصال قوی و دائم به
منبع:
رازهایی از مراسم رونمایی اپل که برای هر کسبوکاری مفید است
باگ توییتر شماره تلفن بیش از 17 میلیون کاربر را فاش کرد
BOB اولین گوشی هوشمند مبتنی بر بلاکچین ماژولار معرفی شد
نگاهی به آمار فروش آنلاین در بلک فرایدی 2019؛ رکوردشکنی در خرید با گوشی
کاهش فروش گوشی هوشمند در چین بازار شیائومی را با خطر مواجه کرد
ی ,های ,اپل ,مک ,نکته ,تر ,نکته ی ,را در ,آن را ,تصویری از ,این رویکرد
درباره این سایت